Heeeeeeeej!
 
 Jag sätter i gång direkt:
 
- Jag är faktiskt rätt skraj, sa Björn till Lasse. Igår fick jag ett brev där en man hotar skära öronen avmig om jag inte låter bli hans fru.
- Jamen, då behöver du väl bara låta bli hans fru???
- Jovisst, men han skrev ju inte vem han var...
 
- Varför kollar aldrig norrmän klart på Hulken?
- Jo, för de går när det blir grön gubbe...
 
Vegard till Bjarne:
- Har du hört att de ska välja en ny påve i Vatikanstaten???
- Jaa, hoppas att det blir en protestant. De där katolikerna har ju suttit så länge vid makten...
 
 
- Jaha, sa domaren i ett skilsmässomål, ni har alltså inte pratat med er fru på sju månader. Varför?
- Jag har inte velat avbryta henne...
 
 
Badvakten springer fram till Bellman och säger:
- Det är förbjudet att kissa poolen...
- Men alla gör det.
- Kanske det, men inte från trampolinen...
 
 
FN skickade ut en enkät om hur man skulle kunna lösa bristen på mat i världen. Frågan löd:
- Ge oss din ärliga åsikt om hur en lösning på bristen på mat i övriga världen skulle kunna se ut.
Den misslyckades på grund av att:
I Afrika visste man inte vad mat var.
I Östeuropa visste ingen vad ärliga betydde.
I Västeuropa visste ingen vad brist innebar.
I Kina kände ingen till begreppet åsikt.
I Mellanöstern visste ingen vad ordet lösning stod för.
Och i USA visste ingen vad begreppet övriga världen betydde...
 
 
Byeee♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej