TJOOOO!

Jag vaknade upp imorse och insåg att jag var hos mormor och morfar, men efter en liten stund inser jag att en liten "klump" ligger bredvid mig. Först blev jag skit skraj men sen insåg jag att det var min kusin. Hela min hjärna hann tänka på alla hemska tankar om att det typ var en mördare eller nåt. Men ja sen fattade jag ju att det var Oggeman (Oskar). Om ni inte redan visste det så är det första december (eller första advent) och det är väll ganska mysigt. Idag har jag även varit hos Karlssons och det blev så jävla najs asså. Vi spårade ut och bara vara allmänt knasiga och det ena med det tredje, så ja vad ska jag säga lixom. Men i det stora hela så umgicks jag i härligt sällskap. Innan jag var hos henne så var jag hemma hos mina kusiner och åt julmat. När jag hade ätit så mycket så att jag kunde spricka gick jag till kyrkan och lyssnade på min lilla söta kusin som sjöng i kör, och det var jätte mysigt. 

 
 
Byeee♥
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej